IEC 2009 הבלוג של אלון גל צימר לפז תות במרכז השכרת חדרים ואולמות תות תקשורת ותוצאות אימון אישי עסקי ומשפחתי בניהול אלון גל
IEC 2009 הבלוג של אלון גל צימר לפז תות במרכז תות תקשורת ותוצאות
 

שרותים

אתר אינטרנט תדמיתי / דינאמי

ברוב המקרים אתר אינטרנט תדמיתי הינו אתר דינאמי בשל תוכנו המשתנה מעת לעת. אתר דינאמי מכיל מערכת ניהול תוכן (CMS) מקיפה המאפשרת ניהול עמודי האתר ע"י בעל האתר. מבנה בסיסי של אתר תדמיתי מכיל עמוד אודות/פרופיל, עמודי האתר הדרושים, חדשות ועדכונים, מערכת ממליצים וטופס משוב אוןנליין עם בעל האתר ללא שימוש בתוכנת דואר. מטרת אתר תדמיתי היא לייצג את העסק בצורה מקצועית ומקיפה ומשמש בעיקר לצורכי פרסום וקידום העסק לשוק פוטנציאלי בתחומו.

אתר קטלוגי

אתר קטלוגי אינו שונה מאתר תדמיתי ודינאמי בתוכנו. אתר קטלוגי מכיל בתוכו מודול קטלוג מוצרים/שרותים מצומצם בנוסף לאתר התדמיתי עצמו. מודול קטלוג כולל בתוכו ניהול קטגוריות, הוספת/עריכת/מחיקת מוצרים, חיפוש מוצרים, טופס הזמנה ועוד.

אתר מסחרי

אתר מסחרי נועד להוות חנות מקוונת לרכישת מוצרים/שרותים, החל ממספר מצומצם של מוצרים ועד אלפי מוצרים. חלק מאתרי מסחר נועדו להוות תחליף לחנות ולרוב משתמשים בהם ספקי מוצרים המעוניינים להגדיל רווחים בשוק הלקוחות. אתר מסחרי כולל בתוכו קטגוריות ותתי קטגוריות מוצרים, סל קניות מתקדם, חיפוש מתקדם, סליקה מקוונת/ידנית, ממשק ניהול מקצועי ומלא לבעל האתר, אבטחה מקסימאלית ועוד.

אתר פורטל

אתר פורטל מכיל בתוכו מודולים כגון מודול לוח אירועים, לוח שנה, סקרים, רשימת תפוצה, קהילות, מאמרים ומודולים נוספים לפי דרישת הפורטל. כל זאת בנוסף למה שכולל אתר תדמיתי שהינו הבסיס לכל אתר אינטרנט. הפורטל כולל בתוכו ניהול משולב ומתקדם המאפשר ניהול עבור כל המודולים הקיימים בפורטל וניהול הפורטל באופן כללי. אתר פורטל הינו מאחד האתרים הזקוקים למערכת סטטיסטיקות מתקדמת לניתוח כניסות גולשים.

קידום אתרים ושיווק באינטרנט

יש לך אתר אינטרנט מרהיב ומקצועי אבל אף אחד לא שמע עליו ?

הקמת אתר אינטרנט חייבת לכלול בתוך התהליך קידום אתרים ושיווק האתר במנועי חיפוש ואינדקסים בארץ ובעולם. אתר אשר לא בוצע בו קידום אתרים ושיווק במנועי חיפוש לא קיים באינטרנט באופן מוחלט.

מחקרים מצביעים כי 85% מכניסות לאתרי האינטרנט מתבצעים דרך מנועי חיפוש. שיעור של 75% מהגולשים אינם ממשיכים לעמודי החיפוש הבאים. כל המופיע בעמוד הראשון-שני בתוצאות החיפוש זוכה לחשיפה גדולה יותר ב-75% מאשר בעמודי החיפוש הבאים (כגון קידום אתרים בגוגל).

קידום אתרים מבוססי פלאש (Flash)

קידום אתרים מבוססי טכנולוגית הפלאש הוא בלתי אפשרי בשל אי-יכולת קריאת תוכן האתרים במנועי החיפוש. אתרי פלאש אינם קיימים עבור מנועי החיפוש ומפסידים 85% מכניסות לאתר ממנועי החיפוש וזה הפסד גדול מדי לאתר אינטרנט. אנו מספקים שרות המרה מאתרים מבוססי טכנולוגיית הפלאש לאתרים מבוססי תוכן אמיתי למנועי החיפוש עבור החזרת 85% מכניסות לאתר דרך מנועי החיפוש. טכנולוגיית הפלאש מיועדת לעיצוב גרפי לאתרי אינטרנט אך לא להתבסס על טכנולוגיה זו.

תהליך קידום אתרים במנועי החיפוש כולל מספר שלבים:

1. מחקר ובחירת מילות מפתח למטרה
איתור מילות מפתח המתאימות למטרה לצורך קידום אתרים במנועי החיפוש תוך כדי מתן תשומת לב והקפדה למילות החיפוש החשובות והמיותרות ללא שכפולי יתר וגרימת נזק.

2. ניתוח קהל ומחקר שוק השוואתי
בניית אסטרטגיית אופטימיזציה בהתאם לקהל היעד של הגולשים להם מיועד האתר והשוק התחרותי בתחום בהתאם לשוק התחרותי.

3. בדיקת תקינות קוד האתר
בדיקת תקינות קוד האתר לפי תקן תקני W3C ותיקון שגיאות עבור התאמה לתקן הידידותי למנועי החיפוש. לעיתים שלב זה מכריח עדכון כל קוד האתר ובסיום השלב בעל האתר לא בהכרח ישים לב לשינוי משמעותי במבנה האתר.

4. אופטימיזציה לאתר לצרכי קידום
4.1 אופטימיזציה של קוד האתר בהחדרת מונחי חיפוש תוך שיפור קריאות האתר עבור משתמשים ומנועי החיפוש.
4.2 אופטימיזציה של תוכן האתר על מנת להתאימם למנועי החיפוש.
4.3 אופטימיזציה של מבנה האתר על מנת שמנועי חיפוש ומשתמשים יוכלו לנווט בכולו עד 2-3 דרגות ניווט תוך מתן תשומת לב לעמודים הנכונים והפופולאריים.

5. רישום במנועי חיפוש ואינדקסים
רישום ידני במנועי חיפוש ואינדקסים תוך אופטימיזציה ויעילות הנתונים הנשלחים (מילות חיפוש, תאור האתר, כותרת האתר וכו') אל אתרים אלו.

אתרים מומלצים

מרכז להשכרת חדרי אימון טיפול ואולמות אימון אישי עסקי ומשפחתי בניהולו של אלון גל
צימר לפז
מוזיאון הזכוכיות ערד הורוסקופ, אסטרולוגיה , קבלה מעשית ועוד
כל הזכויות שמורות לוריטק דף הבית | אודות | תיק עבודות | שרותים | קישורים | צרו קשר